21 December 2011

Buat yang tersayang

urm.....nie novel ak bace maser cuti sem...yrmmm..x de keje lain so ak bace lah...boley tahan gak lah story lam nie...nie ak tulis sinopsis cikit kat bawah...novel nie ditulis oleh Maya Rasyidah dan keluaran alaf 21...








Sekiranya mahu melanjutkan pelajaran dalam bidang kedoktoran , Syira ‘wajib’ berkahwin denagn calon suami yang dipilih ayahnya.Dia terpaksa akur dengan syarat itu demi cita-citanya yang satu.
Belum pun diijabkabulkan, dia bagaikan sudah ‘ditalak’. Airy yang tidak mahu bertemu dengannya sehingga sah menjadi suami isteri, terang-terangan memberitahu  sudah ada kekasih yang mengisi jiwanya. Dalam pada diri redha, hati Syira terluka. Dia turutkan jua permintaan Airy untuk ‘berlakon’ sebagai pasangan yang bahagia.
Perwatakan syira yang bijak dalam segala hal sedikit demi sedikit menawan hati Airy tanpa disedari. Syira sanagt sempurna sebagai wanita dan isteri. Kerana ego, tergamak dia menghancurluluhkan perasaan Syira.
Bersama cinta yang sudah bertunas untuk si suami, Syira tekad membawa diri. Apabila tiba masanya, dia kembali.  Namun , mengapa  Airy terlalu baik padanya, Mungkin Airy mahu memadukannya. Mungkin juga mahu menceraikannya!Walau apa jua yang tejadi , dipujuk hati agar tabah menghadapi.


“Kirimkan rinduku
Untuknya, walaupun hanya
Berbisik pada bayu”




No comments:

Post a Comment

Followers